Kimler Geldi

"Ben hatıralarıma dönerken hem mutlu oluyor, hem de kendimi yeniliyorum," diyen Hürol abimin hüznüyle...



Merhaba Sevgili Dostlar,

Ben hatıralarıma dönerken hem mutlu oluyor, hem de kendimi yeniliyorum, umarım aynı duyguları sizde yaşarsınız. Bir hatıranızla yüzleşirken o günlerin heyecanını yaşamak, o güne gitmek, bugüne gelinceye kadar aşamaları gözden geçirmenize fırsat tanıyarak size yeni ufuklar açmak istedim.
Bu çalışmamda bana yardımcı olan, özellikle katkılarından dolayı Oğuz Baran, Emin Karaçuha, Şefik Güngör, Cebrail Özler, Ali Talak, Zeki Karaoğlu, Rahmi Taştan, Celalettin Üzümcü, İhsan Aygün, Necati Yılanlıkaya dostlarıma, ayrıca adını burada anamadığım tüm dostlarıma teşekkürü bir borç biliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Kitabın en son kısmında içindekiler bölümünü bulabilirsiniz. Bu kısımda bilgileri verilen isimlerinin yanında sayfa numarası verilmiştir. Toplu resimler bu kısma alınmamıştır.

Hürol OKUTAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşar Kemal'in Sanat Anlayışı

Çolak Cahit ve Sivas Delikanlıları

Yaşar Kemal Romanının İzini Sürmek

Durakta Üç Kişi

Mustafa Kemal Atatürk

Son Gün

Yaşantının Gerçeğinden Yaratının Gerçeğine

İşkencecinin Resmi

Cinayetleri Gördük

NIKOLA TESLA